سفارشات
اگر جهت سفارش خود، پرداخت نهایی را انجام نداده‌اید، گزینه لغو همچنان فعال می‌باشد و براحتی می‌توانید سفارش خود را لغو کنید. برای این منظور به صفحه سفارشات من رفته تا سفارشی که می‌خواهید لغو کنید را پیدا کنید » روی جزئیات سفارش کلیک کنید » روی لغو کلیک کنید » برروی تأیید کلیک کنید تا سفارش شما لغو شود. اگر جهت سفارش خود، پرداخت نهایی را انجام داده‌اید، تا پایان وقت اداری همان روز (روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 و روزهای پنجشنبه ساعت 12 بجز روزهای تعطیل) می‌توانید از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی سزار سفارش خود را لغو کنید.در اینصورت وجه مربوطه در حساب شما ذخیره می‌ماند تا در خریدهای بعدی محاسبه شود. و یا می‌توانید پس از تماس و لغو سفارش در این مرحله، از طریق مسیر داشبورد » ارسال پیام » درخواست بازگشت وجه خود را به همراه شماره کارت واریزی ارسال نمایید تا حداکثر ظرف 72 ساعت کاری مبلغ مورد نظر به حساب شما واریز شود.
اگر جهت سفارش خود، پرداخت نهایی را انجام نداده اید، گزینه ویرایش همچنان فعال می باشد و براحتی می توانید سفارش خود را ویرایش کنید. برای این منظور به صفحه سفارشات من رفته تا سفارشی که می خواهید ویرایش کنید را پیدا کنید » روی جزئیات سفارش کلیک کنید » روی ویرایش کلیک کنید » برروی تأیید کلیک کنید تا به صفحه لیست محصولات انتقال داده شوید و محصولات خود را ویرایش نمایید.
از طریق تلفن‌های تماس 0000000000000000 از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 18 ، روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 12 ظهر بجز روزهای تعطیل
از طریق فرم تماس با ما
از طریق مسیر داشبورد » ارسال پیام
شما می توانید وضعیت سفارش خود را در صفحه سفارشات من در حساب کاربری سزار خود پیدا کنید. (اگر نمی دانید چطور به سفارش من برسید، اینجا کلیک کنید و ما به شما کمک می کنیم).
در حال پردازش: این یعنی سفارش شما ارسال نشده. بعد از دادن سفارش، ما اجازه پرداخت و سپس سفارش شما را به فروشنده برای اجرا انتقال می‌دهیم. ارسال شده: این به معنی آن است که سفارش شما در حال حمل است و می توانید جزئیات را در صفحه سفارشات من پیدا کنید. تکمیل شده: سفارش کامل و انجام شده است. لغو شده: این بدان معنی است که شما یا فروشنده سفارش را لغو کردید. شما می توانید جزئیات را با کلیک کردن برروی مشاهده سفارش از صفحه سفارشات من پیدا کنید.
مشکل شما مشکل ماست نگران نباشید، اگر تأمین‌کننده پاسخگو نباشد، ما وارد عمل شده و کارها را درست می‌کنیم. ما مستقیماً با تأمین‌کننده ارتباط برقرار کرده تا سریعاً به یک راه‌حل برای مشکل شما برسیم.
حساب کاربری
شما می‌توانید مشخصات حساب کاربری خود را به‌صورت زیر تغییر دهید.
۱- روی منوی کشویی حساب کاربری من واقع در بالای هر صفحه کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
۲- پس از وارد شدن، برروی حساب کاربری من کلیک کنید.
۳- روی " تنظیمات حساب " از منوی سمت چپ صفحه کلیک کنید.
۴- سپس شما را به صفحه تنظیمات " حساب کاربری " می‌برد که در آن می‌توانید مشخصات را تغییر دهید.
۵- کد ارسالی به تلفن همراه‌تان را برای تأیید تغییرات وارد کنید و ذخیره تغییرات را بفشارید
۱- روی منوی کشویی حساب کاربری من واقع در بالای هر صفحه کلیک کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.
۲- روی کوپن‌های من کلیک کنید و وارد حساب کاربری شوید.
۳- کد کوپن را در کادر متنی "کد کوپن" وارد کنید و ذخیره کوپن را فشار دهید.
۴- هنگامی که یک کوپن اضافه شد، اگر کوپن با موفقیت اضافه شود، یک پیام تأیید ظاهر می شود.
۵- زمانیکه کوپن اضافه ذخیره شد می‌توان تا تاریخ اعتبار آن را که زیر کوپن نشان داده شده استفاده کرد. زمانیکه که کوپن منقضی شد دیگر در کوپن‌های من ظاهر نخواهد شد.
امتیازهای سزار
سزار امتیاز برنامه جوایز ماست. سعی کنید هربار که از سزار خریداری می‌کنید به فروشنده‌ها امتیاز دهید و یا از طریق معرفی سزار به دیگران امتیاز جمع کنید. شما می‌توانید امتیازات خود را پس‌انداز کرده تا بتوانید با آنها درصدی از سفارش خود را در قالب تخفیف پرداخت کنید

ما کد کوپن‌های تخفیف سزار را برای خریداران تدارک دیده‌ایم. این کدها برای کاهش قیمت تمام شده یک سفارش بکار می‌روند. این کدها توسط فروشنده‌ها برای خریداران دائمی خود
ما کد کوپن‌های تخفیف مشتری را برای مشتریان دائمی خود و یا از طریق معرفی سزار به دیگران تدارک دیده‌ایم. این کدها برای کاهش قیمت تمام شده یک مورد یا سفارش بکار می‌روند. شما می‌توانید قبل از بررسی سفارش خود، کد کوپن را در صفحه پرداخت درخواست کنید. فقط کد خود را در کادر متن به نام "وارد کردن کد کوپن" اضافه کنید و کوپن برای سفارش شما بکار برده خواهد شد. فقط میتوان از یک کوپن برای هر سفارش استفاده کرد.
پیام‌ها
با حساب سزار می‌توانید به شرکت‌های تولیدی، پشتیبانی سزار، بازاریاب معرف، پیام‌های مرتبط با خریدتان را ارسال و دریافت کنید. برای یادگیری ارسال پیام به فروشنده: لطفا:
۱- روی منوی کشویی حساب کاربری من واقع در بالای هر صفحه کلیک کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
۲- پیام‌های من را کلیک کنید و وارد حساب کاربری خود شوید
۳- اگر پیام‌های در حال انتظار برای مشاهده داشته باشید، عددی را کنار پیام‌های من خواهید دید
۴- شما قادر خواهید بود تمام پیام‌های قدیمی و جدید را در این صفحه ببینید. پیام های جدید در بالای صفحه ظاهر خواهند شد.
۵- روی پیام‌ها کلیک کنید تا جزئیات بیشتر را ببینید
6- هنگامی که پیام را مشاهده کردید، بازگشت به پیام¬های من را کلیک کنید تا به صفحه اصلی پیام‌های من برگردید.
اگر پیوند "تماس با تأمین‌کننده" را نمی بینید و یا تأمین‌کننده پاسخگو نیست، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم. لطفاً برای ارتباط با ما راحت باشید.
محصولات
سیاست بازگشت برای مواردی که می‌خواهید مرجوع نمایید توسط شرکت تأمین‌کننده و تابع قانون تجارت تعیین می‌شود، پس باید سیاست ارجاع تأمین‌کننده را بررسی کنید و سپس دستورالعمل‌هایشان را برای تکمیل ارجاع خود دنبال کنید. به صفحه سفارشت من بروید » سفارش مود نظرتان را پیدا کنید و روی گزینه نام فروشنده کلیک کنید (سمت راست بالا) تا به صفحه فروشنده بروید » اطلاعات فروشنده را کلیک کنید (سمت چپ بالا) تا سیاست ارجاع را پیدا کنید » می‌توانید جزئیات دستورالعمل بازگرداندن را یافته و پیروی کنید.
با توجه به نوسانات نرخ ارز و هزینه حمل و نقل، علی‌رغم تلاش‌های ما برای ارائه بهترین محصولات با کمترین قیمت، امکان دارد شما در زمان‌های دیگر اقلامی را خریداری کرده باشید که کمتر از سامانه سزار است. شما حتی می‌توانید کاهش قیمت را بعد از ثبت سفارشتان در سامانه ببینید. اگر یک مورد قیمت کمتر از آنچه در سامانه ثبت شده، در جای دیگر مشاهده کردید، با ما تماس بگیرید و خوشحال خواهیم شد که بتوانیم قیمت‌ها را مطابقت دهیم. حتی اگر یک ریال هم باشد، ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم.