قوانین عمومی
۱- ورود خریداران به سامانه سزار هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات سزار است. توجه کنید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سزار از سوی خریدار است. لذا قبل از استفاده از سامانه سزار، می پذیرید که این توافقنامه را خوانده اید، هربار که از این خدمات استفاده می کنید، تأیید می کنید که با شرایط و ضوابط این قرارداد و هرگونه اصلاح و تغییری که ممکن است از زمانی به زمان دیگر صورت بگیرد، موافقید.
۲-خریدار موافقت می نماید که تنها در راستای فعالیت‌های مستقل تجاری و حرفه ای خود اقدام به ثبت نام به عنوان کاربر یا عضو می نماید.
۳- کلیه اصول و رویه های سامانه سزار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون تجارت است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سزار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
۴- شرایط و مقررات کلی کاربر تحت هیچ شرایطی، حتی اگر صراحتاً با آنها مخالفت نکرده باشیم، جزوی از قرارداد منعقده با ما یا ثبت نام انجام شده نزد ما نخواهد بود، مگر اینکه ما صراحتاً و کتباً با شرایط و مقررات سزار موافقت نموده باشیم.
۵- خدمات سزار خدماتی هستند که توسط شرکت سیستمی تجارت روئین با نام تجاری سزار و شرکت¬های وابسته به ما برای خرید انواع محصولات و تسهیل پرداخت¬ها در ارتباط با معاملات آنلاین انجام شده در سایت Sezaar.ir صورت می گیرد.
۶- خدمات سزار فقط برای اعضایی که ثبت نام کرده‌اند در دسترس می باشد.
۷- شما تأیید و ضمانت می کنید که:
الف- ازخدمات سزار با حسن نیت بالا و مطابق با تمام قوانین و مقرارت قابل اجرا استفاده خواهید کرد.
ب- اطلاعات و مطالبی که در ارتباط با استفاده از سامانه سزار ارائه می کنید، قانونی و صحیح است و گمراه کننده، غلط و فریبنده نمی باشد.
پ- از خدمات سزار جهت کلاهبرداری از سزار یا دیگر اعضا و کاربران یا مشارکت در فعالیت های غیرقانونی استفاده نخواهید کرد.
۸- اگر به نظر سزار هر کاربر به خوبی رفتار نکند، از خدمات سزار در موارد نقض قرارداد استفاده کند، سزار حق لغو معامله را دارد.

تعریف خریدار یا کاربر
خریدار یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سامانه سزار اقدام کند.

تعریف فروشنده (تولیدکننده یا تأمین کننده)
۱- محصولات ارائه شده در سزار، یا توسط تولید کنندگان و تأمین کنندگان معتبر و شرکت های رسمی و قانونی در سامانه سزار ارائه می شوند و به صورت آنلاین محصولات خود را به فروش می رسانند یا توسط سزار از شرکت های یاد شده خریداری و عرضه می شود. فروشنده، شخصی حقوقی و به ندرت شخصی حقیقی است که محصول خود را در سامانه سزار عرضه کرده، به فروش می رساند.
۲- مسئولیت های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و حمل (در صورت اعلام فروشنده مبنی بر تحویل در مقصد)، بر عهده فروشندگان است.

ارتباط الکترونیکی
۱- هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سزار استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سزار ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سزار به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
۲- همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که خریدار در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تأیید خریدار است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
۳- جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد سزار برای اعضای سامانه، ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه سزار را در پروفایل خود لغو کنند.
۴- توجه داشته باشید که 000000 و 00000000 تنها شماره‌‌هایی است که سزار از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه سزار را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
۵- بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سزار، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سزار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@Sezaar.ir اطلاع دهید.

سیاست های رعایت حریم شخصی
۱- سزار به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سامانه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
۲- سزار متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سامانه را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سامانه سزار، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
۳- همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سزار، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سزار جزئی از اموال سزار محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سزار است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سزار محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سزار و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار سزار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات سامانه سزار و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای سزار محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سزار، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
۴- تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سامانه یعنی Sezaar.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تأیید شده در سامانه و پروفایل شخصی، با شما تماس نمی‌‏گیریم. سامانه سزار هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از Sezaar.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها روش‏‌ها و آدرس‌های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
۱- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. سزار به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
۲- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سامانه سزار به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پروفایل شخصی، و پیش فاکتور از طریق ایمیل و پروفایل شخصی، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. سزار همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سزار به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سزار محفوظ است و یا خریدار می‏‌تواند به جای محصولات به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
۳- سزار مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سزار محفوظ است.
۴- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصولات موجود در سامانه سزار، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط خریدار، برای سزار محفوظ است. سزار در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط خریدار واریز و عودت می‌نماید و خریدار با ورود به سامانه سزار می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
۵- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط خریدار، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سزار جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از خریدار، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، خریداران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی خود را ارائه دهد.
۶- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان تغییرات در فاکتور وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسأله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام شخص دیگری صادر شود می بایست با نام کاربری ایشان وارد سامانه شده و سفارش خود را ثبت نمایند.
۷- همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
۸- لازم به ذکر است افزودن محصول به سبد خرید به معنی رزرو محصول نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی محصول یا قیمت، روی محصول افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی محصولات روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که سزار هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به محصولاتی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
۹- در صورتی‌که به هر دلیل سفارش لغو شود، وجه به همان حساب اولیه باز می گردد و در این صورت هیچ اعتراضی از سوی کاربر یا اشخاص دیگر پذیرفته نخواهد شد.
۱۰- سزار صرفاً در مقابل شخص ثبت نام کننده در سامانه و یا نماینده قانونی ایشان پاسخگو می باشد.
۱۱- حداقل میزان سفارش با توجه به نام محصول در سبد خرید آورده شده است. از کاربران تقاضا می گردد با دقت نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود اقدام نمایند.. میزان سفارش کمتر از حداقل تعیین شده در سامانه مقدور نمی باشد.
۱۲- در هنگام انتخاب محصول حتماً به مشخصات محصول انتخابی، ظرفیت حمل و محل تحویل محصول توجه فرمائید. درصورتیکه سفارش دارای اشکال باشد امکان ارسال آن وجود نخواهد داشت و وجوه واریزی عیناً بحساب کاربر عودت داده خواهد شد.
۱۳- در صورت ارسال بار کمتر از میزان سفارش داده شده باشد باقی پول به حساب مشتری باز گردانده خواهد شد. همچنین در صورت ارسال اضافه بار از طرف کارخانه، الباقی توسط مشتری می‌بایست به حساب فروشنده واریز گردد.
۱۴- تحویل بار در مناطق طرح ممنوع کشور بعد از آزاد شدن طرح انجام خواهد پذیرفت. (زمان ارسال قابل مذاکره می باشد).
۱۵- سزار فقط به تعهداتی که به طور صریح در این توافقنامه تعریف شده مسئول است.

توقف سامانه
اگر شما قادر به استفاده مستقیم یا غیر مستقیم از خدمات سزار با توجه به دلایل زیر نیستید، موافق این هستید که سزار و وابستگان یا نمایندگان او مسئول هرگونه خرابی، تأخیر یا شکست در انجام کار تحت تعهدات این قرارداد نیستند:
۱- توقف سیستم از قبل توسط سزار اعلام شده باشد.
۲ - هر اتفاق غیر قابل اجتنابی رخ دهد (همانطور که در بند فورس ماژور تعریف شده است).

سایر قوانین
۱- اگر سزار دستور، حکم، رای یا قضاوتی از دادگاه صالح، دادگاه حاکم دریافت کند یا مقامی که دستور پرداخت وجوه را به ما بدهد، وجوه براساس دستور، رای، حکم یا قضاوت پرداخت خواهد شد.
۲- سزار حق کسر هزینه‌های مالی و یا هزینه های خدماتی قابل پرداخت به علی بابا را بموجب قرارداد بین فروشنده و سزار، دارد.
۳- موافقت می کنید که سزار باید اختیار مطلق پرداخت وجوه تحت شرایط این قرارداد را داشته باشد.
۴- خریدار موافقت می کند تمام اطلاعیه ها، اطلاعات لازم، مصوبه ها، همکاری و کمک های لازم را برای ارائه خدمات سزار ارائه کنید. اگر کوتاهی شما در انجام چنین کاری موجب تأخیر در ارائه هرگونه خدمات سزار یا لغو هر معامله آنلاین شود، سزار هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه زیان ناشی از چنین تأخیری نخواهند داشت.
۵- خریدار به عنوان کاربر باید صرفاً مسئول پرداخت مالیات، عوارض و یا سایر هزینه های دولتی یا هرگونه هزینه مالی که ممکن است برروی محصول یا خدمات خریداری شده از طریق سزار باشد، باشید یا در غیر اینصورت در تراکنش اینترنتی اعمال خواهد شد.

فورس ماژور
هیچ بخش یا نماینده آن مسئولیت در قبال هرگونه تأخیر، قصور یا عدم انجام تعهدات تحت این قرارداد که بطور مستقیم یا غیر مستقیم ناشی از عوامل طبیعی، یا دلایلی فراتر از کنترل معقول بخش، است را نمی پذیرد، از جمله عوامل بدون محدودیت:
۱- آتش، سیل و عناصر طبیعی
۲- تشدید جنگ، شورش و یا اختلافات مدنی یا اقدامات تروریستی
۳- خرابی های اینترنت، کامپیوتر، ارتباطات مخابراتی، خرابی های برق و یا هرگونه خرابی تجهیزات
۴- مصوبات دولتی که مانع از انجام تعهدات مندرج در قرارداد میشود، شامل دستورات دادگاه های داخلی و خارجی، محدودیت های دولتی، تحریم ها، محدودیت های کنترل ارز خارجی و غیره
۵- در صورت وقوع اتفاقات غیر مترقبه، تا زمانیکه رویداد غیرمترقبه ادامه دارد بخش ها غیرفعال می باشند و پس از بازگشت به حالت عادی بخش تلاش به از سرگیری فعالیت های اقتصادی مناسب می نماید.

صلاحیت قضایی
۱- این توافقنامه باید در تمام موارد مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران تفسیر و اجرا شود. کاربر بدون قید و شرط به صلاحیت منحصر بفرد دادگاه های جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با هرگونه اقدام برای اجرای مقررات این قرارداد برای جبران خسارت و یا سایر موارد اختلاف در این توافقنامه رضایت دارید.
۲- کلیه محتویات و مطالب مندرج در سامانه سزار شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت sezaar.ir تعلق دارد.©

نمایندگی
سزار در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگیری های لازم به پشتیبانی و روابط عمومی سزار اطلاع دهید.

بازاریابی
سزار در تمامی نقاط کشور، با افرادی تحت عنوان بازاریاب همکاری می‌کند. تنها وظیفه این افراد، معرفی، آموزش، راه اندازی و ثبت نام خریداران در سامانه سزار می‌باشد. ضمن اعلام اینکه ثبت نام و استفاده از سامانه سزار برای کلیه کاربران و خریداران رایگان می‌باشد، به اطلاع می‌رساند که خریداران فقط از طریق سامانه و درگاه‌های بانکی موجود در آن ملزم به پرداخت هزینه سفارش خود می‌باشند و هیچگونه وجهی در هیچ زمان و مکان به صورت نقد، توسط اشخاص ثالث از خریدار درخواست نخواهد شد. در صورت مشاهده چنین مواردی، ضمن پرهیز از پرداخت، فوراً مراتب را به پشتیبانی و روابط عمومی سزار اطلاع دهید.

حمل و نقل
۱- حمل بار توسط شرکت های دارای مجوز حمل صورت می پذیرد و کاربر می بایست پس از اعلام بار جهت هماهنگی در خصوص شرایط تخلیه و بارگیری، مستقیماً با آنها تماس برقرار نماید. در غیر این صورت بارگیری و تخلیه مطابق پیش فرض و شرایط عرف آن شرکت حمل و نقل انجام می پذیرد.
۲- سزار همواره نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌هادر نهایت صحت و بدون آسیب تحویل خریداران خود در سراسر کشور شود. با توجه به تحویل محصولات به شرکت‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که آسیب¬های ناشی از حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل است و خریدار باید قبل از رسید دریافت بار، موضوع را به باربری مربوطه جهت جبران خسارت اطلاع دهد و همچنین شرکت تأمین کننده محصول و پشتیبانی سزار را در جریان امر قرار دهد تا در راستای تسهیل امور پیگیری، موضوع را دنبال نمایند.
۳- در هنگام دریافت محصولات دقت نمایید، پس از رسید دریافت محصول هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.
۴- پس از بارگیری، امکان انصراف ممکن نیست.
۵- کلیه هزینه‌های بارگیری به عهده فروشنده می‌باشد و هیچگونه هزینه ای در این زمینه متوجه خریدار نخواهد بود، کلیه هزینه‌های تخلیه بار از روی وسیله حمل (از قبیل دستمزد کارگر، هزینه باسکول، هزینه ورودی به محل تخلیه و ... به عهده خریدار است.

نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در سزار، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات سزار با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تأیید، نظرش را روی سامانه مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سامانه در نظرات کاربری رعایت نشود، تأیید نمی‌شوند و در نتیجه در سامانه به نمایش درنمی‌آیند. سزار در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سامانه به هیچ‌وجه به معنی تأیید فنی سزار درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
۱- فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
۲-برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
۳- نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب خودداری کنید.
۴- نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایا را در کنار هم بررسی کند.
۵-جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سامانه، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
۶- با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
۷- کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
۸-تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
۹- از طریق نمودار تغییر قیمت در سامانه می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
۱۰- با توجه به مسئولیت سامانه در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
۱۱- تنها نظراتی تأیید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر و حمل آن باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
۱۲-کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از سزار را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سامانه یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
۱۳- توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جداً خودداری کنید.
۱۴- بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سامانه مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
۱۵- لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تأیید نظرات کاربران است.